уторак, 13. новембар 2012.

ClixSense - Tasks

Па да наставимо тамо где смо стали. За ову недељу, представићу Вам један од бољих начина да зарадите на ClixSense. Овде је потребно да знате енглески (није потребно перфектно, пошто постоји и преводилац на Google-u па оно што не знате, можете превести и тамо). Овде се плаћа од $0,01 до чак $0,12 за одрађивање једноставних задатака као што су: Одређивање којој категорији припада нека понуда, проналажење сајта фирме (уколико постоји), проналажење броја телефона на сајту итд. Задаци су једноставни и разноврсни, а доносе одличну зараду. Није пуно, али ако само сат времена проведете радећи задатке (без реферала), добићете бар $1 и то ако будете радили ове задатке од $0,03. А сада, замислите колико ћете само зарадити ако будете радили ове од $0,12, а у просеку, за један такав задатак ће Вам бити потребно 3-4 минута. У том случају, у року од сат времан узећете бар $2 и плус бонус од 5% (или 12% уколико сте Upgrade). У наредним данима, биће речи о неким пословима који се често појављују, па ћу Вам на тај начин помоћи око одрађивања истих. Наставите да ме пратите на мом блогу и као мој сарадник на сајту ClixSense.

Сва питања можете оставити као коментар или ме контактирати на: zaraditeodkuce@hotmail.com

Срећну зараду и пуно успеха Вам желим.

1 коментар:

  1. Poštovani gospodine Miloše

    Pre svega da se predstavim. Ja sam Miroslav ili kraće Mića iz Niša, imam 44 god i trenutno nezaposlen. Ja sam po prirodi vedar čovek, neki bi rekli malo neozbiljan. Ali ovom prilikom te savim ozbiljno pitam i molim za iskren odgovor da li od ove "igre" ima nesto. Odnosno može li nešto da se zaradi? Ne računam na neku veliku zaradu ali da se dopuni kućni budžet sa 150-200 e bilo bi dobro.
    Ja sam pre otprilike 15-tak godina radio MLM dok još nisu bili razvijeni računari a internet nije ni postajao, tako da znam kako to otprilike funkcioniše. Vidim da je drugaciji sistem nego u MLM-u i to mi se sviđa ne treba da se bakćem sa prezentacijama itd. Ovde je sistem koliko klikćes toliko zaradiš. Naravno da je bolje da imaš "saradnike" ali uglavnom zavisi od tebe samog.
    Ako je odgovor pozitivan, odnosno ima vajde od ovoga, onda bih imao još par pitanja. Kao npr da li smem da radim na više sajtova sa istog računara kako bih povećao zaradu? Ja sam se već registrovao na Paidverts i Neobux. Da li bih mogao uporedo i na ClixSense?
    Imao bih još pitanja ali možemo i kasnije.


    srdačan pozdrav od Miće iz Niša.

    ОдговориИзбриши