недеља, 4. новембар 2012.

ClixSense - ClixGrid

Здраво још једном. Ове недеље ћу вам причати о још једном начину зараде на мом омиљеном сајту ClixSense! Реч је о ClixGrid-у. Вероватно се питате о чему се ради. Е па ево, ја ћу вам објаснити још један јако популаран начин на овом сајту како доћи до износа од $0,10, $0,25, $0,50, $1,00, $2,50 и чак $5,00 у само једном клику. Реч је о "лутрији". Функционише тако што оглашивачи(уколико поседујете сајт или желите да се рекламирате, то можете и ви учинити) купују месечну чланарину у овој табели распоређеној у пољима 20х30. Цена је  свега $17 и добијају у просеку 16.500 прегледа у тих месец дана. Е сада, како ми зарађујемо овде. Једноставно, као стандардни чланови, имамо 30 дневних покушаја да добијемо неку од награда, једноставно клинемо на једно поље из табеле и сачекамо 10 секунди. Након тога, систем нас обавештава да ли смо освојили неку од награда и који је износ у питању. Немојте се бринути, уколико не освојите награду данас, освојићете је у неком од наредних дана, али без бриге, сви добијају, само треба бити упоран. Ја сам имао среће и у последњих недељу дана освојио сам $3,10. То можете и ви учинити врло лако. Предност унапрежених чланова (Upgrade) је у томе што дневно добијамо 50 уместо 30 покушаја и време које је потребно да прође до објаве система да ли смо освојили награду је скраћено са 10 на 5 секунди. И још бих додао једно. Поред ових награда, може се десити да добијете додатних 5 покушаја уколико кликнете на поље које носи ту награду (а има их више, исто као и што је случај са наградама израженим у доларима).

Ову "игру" можете пронаћи када на својој почетној страни у горњем делу кликнете на назив ClixGrid. Окушајте своју срећу па ми јавите да ли сте освојили и колико. ;)

Као и увек, сва питања можете оставити као коментар или ме контактирати на: zaraditeodkuce@hotmail.com

Нема коментара:

Постави коментар